Systemy wystawiennicze:
Szeroko pojęty termin systemów wystawienniczych obejmuje w swej definicji produkty takie jak:
Ścianki, trybunki, stoiska promocyjne, potykacze, rollupy, ekspozytury, flagi, stojaki na ulotki. Każdy z wymienionych produktów może być formą uzupełniającą i wspomagającą reklamę wewnętrzną bądź być pomocną przy działaniach marketingowych firmy.
Ścianki wystawiennicze są narzędziem reklamowym o lekkiej aluminiowej konstrukcji prostej w ekspozycji przeznaczone do ekspozycji wielkoformatowej przenośnej reklamy. Trybunki i stoiska promocyjne to narzędzia służące także przy sprzedaży bezpośredniej, promocjach czy degustacjach. Systemy te zajmują stosunkowo niewiele miejsca bardzo łatwe w montażu i demontażu.
Rollupy są przeznaczone do eksponowania plansz graficznych. Stosowany system na wystawach, sprzedaży bezpośredniej i innych działaniach marketingowych. Zaletą jest jego funcjonalnośc jak również mobilny system i prosty w obsłudze.
Stojaki na ulotki - wykorzystując stojaki na : ulotki, katalogi, foldery, broszury lub inne materiały promocyjne dajemy sobie szansę na dotarcie do odpowiedniej ilości klientów bez konieczności angażu dostatecznej liczby pracowników. Ułatwiając klientom dostęp do informacji o oferowanych